Zaprojektowaliśmy okładkę książki pt. „Modelowanie wymagań kompetencyjnych” dla wydawnictwa Politechniki Poznańskiej. Zakres pracy
Zaprojektowaliśmy okładkę książki pt. „Zarządzanie kompetencjami” dla wydawnictwa Politechniki Poznańskiej. Zakres pracy
Dla Amnesty International przygotowaliśmy do druku kampanię plakatową przeciw dyskryminacji osób LGBT. Zakres pracy kompleksowa obsługa DTP przygotowanie do druku
Przedstawiamy magazyn „Coolturalna Rodzinka”. Nasz wkład w to wydawnictwo to projekt layoutu magazynu, jego skład DTP oraz przygotowanie do druku.„Coolturalna Rodzinka” to magazyn z bogatym kalendarium imprez i wydarzeń dla dzieci i rodziców odbywających się w różnych częściach Polski. To również historie ciekawych ludzi, artystów, muzyków, pasjonatów, obieżyświatów. Zakres pracy:
Zaprojektowaliśmy kompleksowo polską edycję książki „Dlaczego chcemy, żebyś był bogaty”, której autorem są Donald Trump oraz Robert Kiyosaki. Do naszych zadań należała Lokalizacja okładki i obwoluty. Dostosowaliśmy je do lokalnych oczekiwań czytelników, jednocześnie zachowując klimat oryginału.Odpowiadaliśmy też za składem polskiej wersji treści książki, oraz lokalizację rysunków. Na końcu przygotowaliśmy całość książki do druku. Zakres pracy
Zoom to magazyn pracowników grupy Nomax. Odpowiadamy za jego projekt, skład i przygotowanie do druku. Zakres pracy projekt layoutu kompleksowa obsługa DTP przygotowanie do druku
Zaprojektowaliśmy ulotki i plakaty profilaktyczne dotyczących problemu uzależnienia od internetu i urządzeń mobilnych. Kampania nazywa się SMART, a jej celem jest nauka mądrego korzystania z internetu i urządzeń mobilnych. Zakres pracy projekty plakatów projekty ulotek przygotowanie do druku
Magazynu sprawny.marketing chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. To kwartalnik dotyczący… no właśnie, skutecznego marketingu! 🙂 A my odpowiadamy za jego skład i przygotowanie do druku. Zakres pracy kompleksowa obsługa DTP przygotowanie do druku
110 lat! Jest się czym chwalić i jest co ilustrować. 110 lat, bo tyle mają warszawskie tramwaje elektryczne. Z tej okazji zaprojektowaliśmy rocznicowe logo. Dominuje w nim dumne 110 lat, a znak nieprzypadkowo jest zgodny z kolorystyką warszawskiej komunikacji i świetnie koresponduje z brandingiem spółki odpowiedzialnej za stołeczną komunikację tramwajową.
Przedstawiamy projekt książki „Złota ziemia różni łzy” autorstwa Bogdana Góralczyka. Nasze studio miała zaszczyt zająć się kompleksowym projektem tej publikacji, od projektu okładki, wnętrza, skład DTP oraz przygotowanie książki do druku. Dbając o doskonałą czytelność i estetykę, zaprojektowaliśmy wnętrze książki, uwzględniając unikalny styl tekstu oraz dodając elementy wizualne, które ułatwiają zanurzenie się w historii. Nasza […]